Type Here to Get Search Results !

  

 


 


 


 




 


Ξεκίνησαν οι εργασίες αποκατάστασης στο παλιό Δημοτικό Σχολείο Καρτερίου

 



Ένα σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση και την αξιοποίηση ενός ιστορικού κτιρίου της περιοχής πραγματοποιείται στο Καρτέρι, καθώς ξεκίνησαν οι εργασίες αποκατάστασης της στέγης και γενικού ευπρεπισμού του παλιού Δημοτικού Σχολείου.

Πρόκειται για ένα χρόνιο αίτημα των κατοίκων, το οποίο πλέον μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης, δίνοντας νέα προοπτική σε έναν χώρο με ιδιαίτερη ιστορική και κοινωνική αξία για την τοπική κοινότητα.

Οι παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη αποτελούν το πρώτο και απαραίτητο βήμα για τη διάσωση του κτιρίου, με στόχο να προστατευθεί από τη φθορά του χρόνου και να αποκτήσει ξανά λειτουργικό χαρακτήρα.

Ο τελικός στόχος είναι, μέσα από τη συνεργασία όλων των αρμόδιων αρχών και φορέων, το παλιό σχολείο να αξιοποιηθεί εκ νέου, προσφέροντας έναν ζωντανό χώρο για δράσεις και εκδηλώσεις που θα αναδείξουν την περιοχή. Η προνομιακή γεωγραφική του θέση, σε συνδυασμό με τη μοναδική φυσική ομορφιά του τοπίου, δημιουργούν τις προϋποθέσεις ώστε το κτίριο να αποτελέσει σημείο αναφοράς για το Καρτέρι και την ευρύτερη περιοχή.

Η αποκατάσταση του παλιού Δημοτικού Σχολείου δεν αφορά μόνο τη συντήρηση ενός κτιρίου, αλλά και τη διατήρηση της τοπικής ιστορίας και της πολιτιστικής κληρονομιάς, με την ελπίδα ότι σύντομα ο χώρος θα αποκτήσει ξανά ζωή και θα υπηρετήσει τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad