Ακόμα ένα λάθος που… δεν στοιχίζει…

0

Τι να πρωτογράψει κανείς για τον αγώνα των ΗΠΑ; Για την εξαιρετική οδήγηση του Κίμι Ραϊκόνεν, που του έδωσε τη δυνατότητα να πανηγυρίσει νίκη στη Formula 1 μετά από 5,5 χρόνια; Για τον Μαξ Φερστάπεν, που ξεκίνησε από πολύ πίσω, αλλά έδειξε γιατί κάποια στιγμή μπορεί να σαρώσει στο σπορ, με τον τρόπο που κράτησε πίσω του τον Λιούις Χάμιλτον; Για τον Χάμιλτον, που παρόλη την κακή στρατηγική της ομάδας του, ίσως να είχε τη δυνατότητα να κερδίσει, εφόσον περνούσε τον Mad-Max ή για τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που μετά από την ατυχία του στα πρώτα σκέλη, κατάφερε να παρατείνει λογικά τη στέψη του Βρετανού;

Θα ασχοληθούμε με την άσχημη στρατηγική της Mercedes. Που για μια ακόμα φορά φέτος και πολλοστή συνολικά, έφερε τον οδηγό της, τον Χάμιλτον σε δύσκολη θέση. Όταν λοιπόν η κούρσα τέθηκε υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, όλοι οι οδηγοί προσάρμοσαν την ταχύτητά τους για να υπόκεινται στους κανονισμούς. Εκείνη τη στιγμή, το ποσοστό σε σχέση με την αγωνιστική ταχύτητα, πέφτει περίπου στο 40%, κάτι που σημαίνει πως τα ελαστικά και γενικότερα όλος ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου, δεν πιέζεται ιδιαίτερα.

Τα πράγματα βέβαια τα σκέφτηκαν αλλιώς στη Mercedes και έβαλαν εκείνη τη στιγμή τον Χάμιλτον στα πιτ για αλλαγή ελαστικών. Που όπως αποδείχτηκε, ήταν μια απίστευτα κακή κίνηση. Γιατί να βάλεις στα πιτ τον υποψήφιο πρωταθλητή, τη στιγμή που δεν κινδυνεύουν σε τέτοιες ταχύτητες τα ελαστικά; Ίσως λοιπόν να ήταν προτιμότερο να τον αφήσουν λίγο παραπάνω και ως εκ τούτου, να του δώσουν τη δυνατότητα να κάνει ένα πιτ στοπ για αλλαγή. Και όχι δύο.

Συνέπεια τούτου, από πρώτος (που ξεκίνησε, αλλά τον πέρασε σχεδόν αμέσως ο Ραϊκόνεν) να βρεθεί τρίτος, με 12δλ. διαφορά από τον Φινλανδό και πίσω από τον Φερστάπεν, που όχι μόνο είναι εξαιρετικός οδηγός και θα μονοπωλήσει κατά τα φαινόμενα τα επόμενα πρωταθλήματα (όχι απαραιτήρως αυτό του 2019), αλλά δεν παραδίδει κι εύκολα τη θέση του, με αποτέλεσμα πολλές φορές να υπάρχουν επαφές με άλλους οδηγούς.

Τα έδωσε όλα ο Χάμιλτον, πήγε να περάσει τον Ολλανδό, αλλά ο Ολλανδός δεν έχει και πολλά να χάσει, εν αντιθέσει με τον Βρετανό. Όταν λοιπόν οι πρώτοι 10 της τελικής κατάταξης έκαναν από ένα πιτ στοπ, χάνοντας κατά μέσο όρο 25δλ. και ο Χάμιλτον δύο, χάνοντας συνολικά 50, δεν χρειάζεται να σκεφτεί κανείς πολύ, πόσο λάθος ήταν η στρατηγική της Mercedes.

Ακόμα και με αυτό το λάθος, όμως, το σοβαρό λάθος, ο Χάμιλτον έχει τη δυνατότητα να αναδειχτεί πρωταθλητής στο Μεξικό. Εφόσον κερδίσει όλα τα γκραν πρι έως το τέλος ο Φέτελ, ο Χάμιλτον χρειάζεται πέντε πόντους, αφού έχει περισσότερες νίκες. Στο Μεξικό αναδεικνύεται πρωταθλητής, αν τερματίσει έβδομος…


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here