«Λουκέτο» σ’ έναν από τους μεγαλύτερους οίκους ανοχής στην Ευρώπη

0

«Λουκέτο» βάζει ένας από τους μεγαλύτερους οίκους ανοχής στην Ευρώπη. Ο λόγος για τον «Pascha», ο οποίος βρίσκεται στην Κολωνία της Γερμανίας και ο οποίος καλείται να πληρώσει το «μάρμαρο» από την πανδημία του κορωνοϊού.

«Φθάσαμε στο τέλος» δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του οίκου ανοχής, ενός από τους παλαιότερους και πιο εμβληματικούς στη δυτική Ευρώπη.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Deutsche Welle, η διοίκηση έχει καταθέσει αίτημα χρεοκοπίας, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού επέφερε δραματική μείωση στα έσοδα, στερώντας κάθε πηγή ρευστότητας για την επιχείρηση.

Ο οίκος ανοχής, μέχρι πρότινος, λειτουργούσε σ’ ένα 11όροφο κτίριο, ενώ απασχολούσε περίπου 60 άτομα προσωπικό, όπως μασέρ και μάγειρες, καθώς και περίπου 120 ιερόδουλες σε ημερήσια βάση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο «Pascha» πρωτο-λειτούργησε τον Ιανουάριο του 1972 υπό την επωνυμία «Eros Center». Αποτέλεσε, μάλιστα, τον πρώτο «πολυτελή» οίκο ανοχής στη Γηραιά Ήπειρο.

Το lockdown έφερε «λουκέτο»

Πριν από πέντε μήνες, το κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας απαγόρευσε προσωρινά την πορνεία, σε μία προσπάθεια ανάσχεσης της διασποράς του ιού.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη συσσώρευση τεράστιων οικονομικών προβλημάτων για την επιχείρηση, η οποία υπό το βάρος της έλλειψης ρευστότητας αναγκάστηκε να βάλει «λουκέτο».

Από την πλευρά της, η ομοσπονδία των εργαζομένων στον κλάδο του «αγοραίου έρωτα» έσπευσε να προειδοποιήσει ότι το κλείσιμο των οίκων ανοχής, όπως συνέβη στην περίπτωση του «Pascha», θα ωθήσει αρκετές ιερόδουλες στην παρανομία και σε μεγαλύτερο κίνδυνο εκμετάλλευσης.

Πάντως, πέραν των οίκων ανοχής, ο κορωνοϊός εκτιμάται ότι θα επιφέρει κύμα χρεοκοπιών για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις της Γερμανίας.

«Από το δ’ τρίμηνο αναμένεται σημαντική αύξηση των αιτήσεων» εκτίμησε ο διευθύνων σύμβουλος της Volker Ulbricht, διευκρινίζοντας ότι το πρόβλημα θα είναι μεγαλύτερο στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους κλάδους του πολιτισμού και του αθλητισμού.


kathimerini.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here