Το Πλαίσιο πάει το «τελευταίο μίλι»… ένα μίλι παραπέρα!

0

Η μετακόμιση είναι πάντα ένα πολύ δύσκολο task. Ειδικά όταν πολλά πρέπει να τα κάνεις από την αρχή. Όταν πρέπει να «στήσεις» από το μηδέν ένα σπίτι.

Πάντα κάτι θα προκύψει να χρειάζεσαι. Πάντα κάτι θα έχεις ανάγκη. Το θέμα είναι να το βρεις. Κι όταν το βρεις, να είναι η κατάλληλη στιγμή για να το αγοράσεις. Και, βέβαια, να μη χρειαστεί να περιμένεις μέρες ή και εβδομάδες για να φτάσει στο σπίτι σου ή να μην χρειαστεί να περιμένεις στο σπίτι σου ώρες, όμηρος σχεδόν, για να φτάσει η παραγγελία.

Για να μην το ζήσεις αυτό, πλέον υπάρχει λύση. Η απόδειξη βρίσκεται στην «ιστορία» που ακολουθεί.

Η πρωταγωνίστρια της ιστορίας, λοιπόν, πρόσφατα χρειάστηκε να μετακομίσει. Να φύγει από το σπίτι όπου έμενε και να πάει σε ένα άλλο. Μια μετακόμιση είναι μπελάς, ας μη γελιόμαστε. Πρέπει να κάνεις 1000 δουλειές σε μικρό χρονικό διάστημα και να καταφέρεις πριν μπεις στο νέο σπίτι, να έχεις κάνει τις περισσότερες, αν όχι όλες.

Χρειάστηκε λοιπόν να αγοράσει ένα στεγνωτήριο. Περίοδος εκπτώσεων είναι, καλές τιμές βρήκε, χώρος στο καινούργιο σπίτι υπήρχε, άτοκες δόσεις μπορούσε να κάνει, οπότε, τι έμενε; Η παραγγελία.

Άνθρωπος του internet και της τεχνολογίας, γαρ, αποφάσισε την παραγγελία να την κάνει online. Ούτε χάσιμο χρόνου να τρέχει στο κατάστημα ούτε τίποτα. Είχε τόσες δουλειές να κάνει. Όλα καλά, η παραγγελία έγινε και μόλις την ολοκλήρωσε, άρχισε η άλλη αγωνία: πότε θα έρθει το στεγνωτήριο; Και τι ώρα θα ερχόταν η παραγγελία; Και θα ερχόταν την ώρα που θα της είχαν πει; Κι αν χρειαζόταν να βγει εκτάκτως και να λείψει από το σπίτι; Αν χρειαζόταν να «πεταχτεί» κάπου και εκείνη την ώρα έρχονταν από το κατάστημα και δεν την έβρισκαν;

Τα ερωτήματα πολλά. Και αμείλικτα. Θα γινόταν «όμηρος» μέσα στο ίδιο της το σπίτι να περιμένει το στεγνωτήριο, χωρίς να μπορεί να φύγει για να κάνει τις δουλειές της;

Problem solved

Και αφού πέρασαν όλες αυτές οι σκέψεις από το μυαλό της, ένα… λαμπάκι να «άναψε». Η παραγγελία είχε γίνει από το plaisio.gr. Και το Πλαίσιο έχει την υπηρεσία παράδοσης με live tracking που επιτρέπει στους πελάτες του να παρακολουθούν live, ανά πάσα στιγμή, που βρίσκεται η παραγγελία τους. Κι έτσι μπορούν με ευκολία και χωρίς άγχος να προγραμματίσουν την ημέρα και τις δουλειές τους. Κι όταν φτάσει το προϊόν που έχουν παραγγείλει, θα είναι εκεί για να το παραλάβουν.

Συγκεκριμένα, όλα ξεκινούν από τη στιγμή που γίνεται η παραγγελία, είπε στο plaisio.gr είτε τηλεφωνικά.

Αμέσως μετά την παραγγελία, λαμβάνεις e-mail επιβεβαίωσης.

Μια μέρα πριν φτάσει στο χώρο σου το προϊόν που έχεις παραγγείλει, είτε αυτό είναι ένα μελάνι για εκτυπωτή είτε μια τηλεόραση 55αρα είτε ένα στεγνωτήριο, λαμβάνεις μήνυμα για το δίωρο μέσα στο οποίο θα γίνει η παράδοση.

Το… καλό όμως έρχεται την ημέρα της παράδοσης. Το πρωί ενημερώνεσαι ξανά με sms για το αν ξεκίνησε η παραγγελία σου, πότε θα φτάσει και μαζί έρχεται κι ένα link μέσα από το οποίο μπορείς σε πραγματικό χρόνο να παρακολουθείς την πορεία του δρομολογίου! Και μισή ώρα πριν φτάσει η παραγγελία στο χώρο σου, λαμβάνεις ένα νέο sms για ενημέρωση.

Plus: Υπάρχει ένα «παράθυρο» απόκλισης στο χρόνο παράδοσης περίπου 20 λεπτών, σε περίπτωση που προκύψουν αστάθμητοι παράγοντες όπως κίνηση, κακοκαιρία ή κάποιο πρόβλημα στην προηγούμενη παράδοση.

Σε κάθε περίπτωση, όμως, μέσω αυτής της καινοτόμας υπηρεσίας, παρακολουθείς λεπτό προς λεπτό που βρίσκεται το φορτηγό που μεταφέρει την παραγγελία σου. Κι αν χρειαστεί το Πλαίσιο να κάνει επανεκτίμηση του χρόνου παράδοσης, ο πρώτος που θα το μάθει, είσαι εσύ!

Αυτή τη στιγμή, η νέα υπηρεσία που προσφέρει το Πλαίσιο τους πελάτες του, είναι διαθέσιμη στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη.


Καλοδουλεμένο ρολόι

«Σιγά, τα delivery που φέρνουν φαγητό ή καφέ κάνουν το ίδιο», θα πει κάποιος σκεπτικιστής. Λάθος! Τα delivery καφέ ή φαγητού εκτιμούν το χρόνο παράδοσης για κάθε μια από τις παραγγελίες.

Αντίθετα, το Πλαίσιο έχει δημιουργήσει έναν μεγάλο μηχανισμό και τα φορτηγά του φορτώνουν το σύνολο των παραγγελιών της ημέρας από τις 06:00 κάθε πρωί. Και από εκείνη την ώρα ξέρουν πότε θα παραδώσουν όλες τις παραγγελίες της ημέρας.

Και δεν μιλάμε για παραγγελίες που είναι όλες ίδιες. Τα προϊόντα πάντα ποικίλουν: μπορεί να είναι από ένα μικρό κουτάκι με ακουστικά ή ηχείο, μέχρι οι οικιακές συσκευές που θα εξοπλίσουν ένα νέο σπίτι και θα χρειαστούν πολλαπλάσιο χρόνο για να φορτωθούν και να εκφορτωθούν.

Το Πλαίσιο έχει φροντίσει και γι’ αυτό. Χάρη σε έναν στόλο 100 περίπου φορτηγών και σε μια υπερομάδα 200 ανθρώπων από τα τμήματα customer support – φόρτωσης – διανομής και οδηγών, που συνεργάζεται άψογα, η παραγγελία σας φτάνει στην πόρτα σας την ώρα που την περιμένετε.

To άρθρο Το Πλαίσιο πάει το «τελευταίο μίλι»… ένα μίλι παραπέρα! δημοσιεύτηκε στο NewsIT .


πηγη