Προεδρικό Μέγαρο: Λύθηκε το μυστήριο με τον άνδρα με τη βερμούδα και τη σαγιονάρα – Η ανάρτησή του

0

Η ανάγκη δημιουργίας ενός συγκεκριμένου προπαγανδιστικού αφηγήματος στα social media φαίνεται πως προκάλεσε έναν μεγάλο χαμό σχετικά με την εμφάνιση του συγκεκριμένου άνδρα στο Προεδρικό Μέγαρο χτες για την 48η επέτειο από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.

Εν τέλει ο κύριος αποκαλύφθηκε με αποτέλεσμα να αποκατασταθεί και μεγάλο μέρος της αλήθειας τόσο σχετικά με την ταυτότητά του όσο και για τον ρόλο του στην χτεσινή δεξίωση.

Υπενθυμίζεται πως ο συγκεκριμένος κύριος εμφανίστηκε με βερμούδα, πουκάμισο και… σαγιονάρες κάτι που προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις στα social media.

Πρόκειται για τον Ιωάννη Στρατάκη, κορυφαίο βιολιστή της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ. Ο κ. Στρατάκης είναι ένας καλλιτέχνης με σπουδαίες σπουδές και μόρφωση, ο οποίος επιπλέον μιλά άπταιστα αρχαία Ελληνικά.

Ωστόσο ο κ. Στρατάκης αφενός δεν ήταν προσκεκλημένος στην δεξίωση, αφετέρου δεν πήγε έτσι ντυμένος κατά τη διάρκεια της, αλλά έφτασε με αυτά τα ρούχα για την πρόβα με σκοπό να αλλάξει στη συνέχεια και να φορέσει την ένδυση της Συμφωνικής Ορχήστρας.

Ο Ιωάννης Στρατάκης στην ανάρτησή του γράφει αρχικά με διάθεση χιούμορ: «Να που μετά από σχεδόν 50 χρόνια υπηρέτης της τέχνης έγινα διάσχημος για μια παντόφλα. Είδες που τελικά κανείς δεν γνωρίζει την τύχη του!».

Και στη συνέχεια εξήγησε πως επέλεξε να φτάσει με βερμούδα και σαγιονάρες γιατί η στολή του είναι από χοντρό ύφασμα και με τη ζέστη χθες δεν θα μπορούσε να αντέξει και θα κινδύνευε και να την τσαλακώσει. «Ήρθα πράγματι από την παραλία απευθείας στην (εργολαβική) εργασία μου, με οδικό ταξίδι 1,5 ώρας μέσα στη ντάλα για να είμαι στην ώρα μου.

Σημειώνει δε ότι κανείς δεν είχε σκεφτεί με τέτοια ζέστη να πάει λίγο νερό στα μέλη της ορχήστρας και αντίθετα χρειάστηκε ο ίδιος να περπατήσει στην άλλη πλευρά του Προεδρικού Μεγάρου και σε εκείνη τη… φάση τον έπιασε ο φωτογραφικός φακός.

«Λυπάμαι που έγινα αφορμή για τόση ταραχή, δικαιολογημένη μερικώς αν κανείς δεν γνωρίζει πως η φωτογραφία ελήφθη αρκετά πριν από την έναρξη της εκδήλωσης. Λυπάμαι επίσης που έγινα αφορμή να χυθεί τόσο λεκτικό δηλητήριο στο διαδίκτυο».

Όλο το κείμενο της ανάρτησης

Νά ποὺ μετὰ ἀπὸ σχεδὸν 50 χρόνια ὑπηρέτης τῆς τέχνης ἔγινα διάσχημος γιὰ μιὰ παντόφλα.
Εἶδες ποὺ τελικὰ κανεὶς δὲν γνωρίζει τὴν τύχη του!
Γιὰ τὰ ψιλὰ γράμματα:
1) Δὲν ὑπῆρξα προσκελκλημένος στὴν ἑορτὴ τῆς ἀποκαταστάσεως
2) Ἦλθα πράγματι ἀπὸ τὴν παραλία ἀπ’ εὐθείας στὴν (ἐργολαβικὴ) ἐργασία μου, μὲ ὁδικὸ ταξίδι 1,5 ὥρας μέσα στὴν ντάλα γιὰ νὰ εἶμαι στὴν ὥρα μου
3) Δὲν θὰ φόραγα τὸ (κατὰ τὰ ἄλλα ὄμορφο) κοστούμι ἐργασίας διότι εἶναι ἀπὸ χονδρὸ χειμερινὸ ὑφασμα καὶ κοντὰ στὰ 60 μου δὲν ἀντέχω καὶ πολὺ τὴν ζέστη καὶ τὴν ὑγρασία. Ἄλλωστε ἂν τὸ φόραγα ἀπὸ πρὶν ἴσως νὰ τσαλακωνόταν ἀπὸ τὸν ἱδρῶτα.
4) Ὅταν φθάσαμε δὲν εἶχε κανεὶς σκεφθεῖ ὅτι μπορεῖ νὰ διψᾶμε. Μετὰ ἀπὸ ὥρα ἔφεραν νερὸ. Δυστυχῶς τὸ ἐναπόθεσαν στὴν νοτιοανατολικὴ πλευρὰ τοῦ κήπου, ἴσως 1+ χιλιόμετρο μακρυὰ ἀπὸ τὰ καμαρίνια τῶν «ἐργατῶν». Ἐκείνη τὴν πορεία πρὸς τὸ νερὀ κατέγραψε ὁ φακὸς, ὥρα ποὺ ὁ κόσμος -πλὴν ἐλαχίστων- δὲν εἶχα ἀκόμη δεχθεῖ ἐπισκέπτες. Θὰ ἔβγαινα νὰ ἀγοράσω νεράκι ἀπ’ ἔξω, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἀσφαλείας τὰ ΑΔΤ μας κρατοῦσε ἡ ἀσφάλεια εἰσόδου, ἄρα δὲν μποροῦσα οὔτε νὰ βγῶ οὔτε νὰ ξαναμπῶ.
5) Σήμερα τὸ πρωῒ διαπίστωσα πὼς μοιάζω μὲ γνωστὸ δημοσιογράφο-συντάκτη ἐπίσης γνωστῆς ἐφημερίδας, ποὺ ὁ ἄνθρωπος βρῆκε τὸν μπελά του (ἐκτὸς τὸ δικό μου σοκ)
6) Λυποῦμαι ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ γιὰ τὸση ταραχή, δικαιολογημένη μερικῶς ἐὰν κανεὶς δὲν γνωρίζῃ πὼς ἡ φωτογραφία ἐλήφθη ἀρκετὰ πρὶν τὴν ἔναρξι τῆς ἐκδηλώσεως.
7) Λυποῦμαι ἐπίσης ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ νὰ χυθῇ τόσο λεκτικὸ δηλητήριο στὸ διαδίκτυο.
Μὴν ἀνησυχῇτε ὅμως, τὰ κοστούμια μου εἶναι ὑπεράριθμα καὶ δὲν ὁδηγεῖς μὲ λουστρίνια, ἀλλὰ τὰ φέρνεις μαζί καὶ ντύνεσαι ὅταν πρέπει ὅπως πρέπει.
Ἄ! καὶ κάτι ἄλλο, τὴν Δημοκρατία δὲν τὴν κάνουν τὰ ροῦχα. Ρωτῆστε τὸν Κλεισθένη καὶ τὸν Περικλῆ γιὰ τὸ ποιά μάρκα κοστούμια προτιμοῦσαν. Ἐγὼ εἶμαι πιὸ κοντὰ μὲ τὴν σαγιονάρα… Καὶ ὄχι, δὲν πῆγα νὰ κάνω κάποια πολιτικὴ δήλωσι ἢ πρότασι. Εἶμαι μικρός καὶ ἱκανοποιημένος.


Πηγή